CRM/kundestyring

Winfinans CRM tager udgangspunkt i aktiviteter og tekster til adresser.  I Winfinans lægges aktiviteter ud til bestemte Winfinans brugere. Hver bruger logger på et specielt CRM modul og har her adgang til sine egne aktiviteter.

I CRM modulet kan der arbejdes med aktiviteter og notater. Der kan slås op i tidligere salg og der kan vedligeholdes en indkøbskurv med varer der er tilbudt kunden. Varer i kurven overføres til Winfinans som en ordre hvis kunden køber. Hvis Winfinans CRM kaldes fra en tablet med netadgang kan den anvendes som en mobil ordreblok.

Kundens indkøbskurv kan gøres tilgængelig for kunden i en webshop der bygger på Winfinans API.

I Winfinans udsendes mails rettet til bestemte kundegrupper - enten på baggrund af deres tidligere køb eller egenskaber, du har tilknyttet de enkelte adresser.
 

Winfinans CRM er et selvstændigt program. Det indeholder faciliteter der allerede findes i Winfinans men i en forenklet brugerflade der kun indeholder de funktioner der kræves af den bestemte arbejdsgang der understøttes. Dette gør det nemmere at bruge og hurtigt at sætte i drift.